Η στρατηγική σας, καθορίζει το πως η επιχείρησή σας θα χρησιμοποιήσει τα Social Media για να πετύχει τους στόχους της.
Μπορεί να νομίζετε ότι η social media στρατηγική που χρησιμοποιείτε τώρα λειτουργεί πολύ καλά για εσάς και ότι δεν χρειάζεται να την αλλάξετε ή να την βελτιώσετε. Τα social media όμως αλλάζουν γρήγορα και θα πρέπει η προσέγγισή σας να αλλάξει επίσης.
Παρακάτω θα δείτε πέντε βασικά πλέον στοιχεία που θα πρέπει να εντάξετε στη social media στρατηγική σας για να πάτε στο επόμενο επίπεδο.
- Messenger Chatbot
Ένα Messenger chatbot μπορεί να κάνει πιο γρήγορη και πιο εύκολη την εξυπηρέτηση πελατών, καθώς μπορούν να ανταποκριθει στις ερωτήσεις των πελατών 24 ώρες το 24ωρο. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μία καλύτερη και πιο άμεση σχέση με τους πελάτες που θα σας ωφελήσει μακροπρόθεσμα.
- Cover Video
Η cover φωτογραφία στο facebook είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ο επισκέπτης της σελίδας σας. Δημιουργείστε περιεχόμενο που είναι σημαντικό και που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του εν δυνάμει πελάτη σας. Επισκεφθείτε την επίσημη σελίδα της Ideation για να δείτε ένα παράδειγμα.
- Χρήση βίντεο στο Facebook και στο Instagram
Τα βίντεο είναι τόσο σημαντικό στις μέρες μας, ειδικά αυτά που παίζουν αυτόματα στο News Feed του Facebook και του Instagram. Δημιουργούν μεγαλύτερο engagement με το χρήστη και προκαλούν τον εν δυνάμει πελάτη σας να το δει.
Όλοι οι ειδικοί προβλέπουν ότι το βίντεο θα συνεχίσει να αυξάνεται σε δημοτικότητα, οπότε αξίζει να επενδύσετε λίγο χρόνο και προσπάθεια για να το ενσωματώσετε στη social media στρατηγική.
- Χρησιμοποιήστε τα stories
Αυτή είναι μια λειτουργία που ξεκίνησε στο Snapchat, αλλά στη συνέχεια εξαπλώθηκε στο Facebook και το Instagram.
Και γίνεται ολοένα και μεγαλύτερο, καθώς πάνω από 600 εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποιούν stories στο Instagram κάθε μήνα και το Facebook συνεχίζει να προωθεί τα Facebook Stories.Όσο το instagram και το Facebook εξαπλώνεται, τόσο περισσότερες εφαρμογές θα αναπτύσσονται για τα stories. (χορηγούμενα stories, τοποθέτηση καλαθιού)
Τα stories είναι ένας πολύ καλό τρόπος για να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας σε πραγματικό χρόνο λόγω της αμεσότητας του, χωρίς να χρειάζεται απαραίτητα να υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.
- Χορηγούμενες Διαφημίσεις
Με το Facebook να αλλάζει διαρκώς τον αλγόριθμό του και το Instagram να προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα, οι χορηγούμενες διαφημίσεις παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην στρατηγική που θα ακολουθήσετε. Μπορείτε να στοχεύσετε στο σωστό κοινό και τη δημοσίευση σας να την δουν μόνο εν δυνάμει πελάτες σας.
Ξηρουχάκης Αντώνης
Marketing Consultant
16/1/2019