Instagram Update: Οι μεγαλύτερες αλλαγές έρχονται

Category: Newsfeed

Το ψηφιακό περιβάλλον έχει ενταχθεί στην καθημερινότητα των ανθρώπων, με ραγδαίες εξελίξεις να εμφανίζονται διαρκώς. Όπως κάθε διαδικτυακή πλατφόρμα, έτσι και το Instagram ακολουθεί τις εξελίξεις αυτές, δημιουργώντας νέες υπηρεσίες και εργαλεία προώθησης για όλους, προσαρμόζοντας κάθε φορά τον αλγόριθμό …

Δημιουργία καμπάνιας Elix

Category: Uncategorized

Η καλοκαιρινή καμπάνια της εταιρείας καλλυντικών ELIX , οργανώθηκε και δημιουργήθηκε εξ’ ολοκλήρου από εμάς. Η παραγωγή της φωτογράφησης έγινε σε πολυτελή χώρο του Σουνίου με υψηλών προδιαγραφών εξοπλισμό και κορυφαίους συνεργάτες . Τα φωτογραφικά κλικ στο μοντέλο Katya Tarabanko …

Δημιουργία καμπάνιας Linodiet

Category: Uncategorized

Αναλάβαμε εξ’ ολοκλήρου την παραγωγή και διεξαγωγή της διαφημιστικής  καμπάνιας για τη LINODIET, μια από τις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες στο χώρο της συσκευασίας και παρασκευής  γλυκαντικών. Μοντέλο της φωτογράφησης η Νάταλι Θάνου η οποία υπό τις οδηγίες του εξαιρετικού φωτογράφου Κοσμά …

Συνεργασία με τη Δραματική Σχολή Ίασμος

Category: Uncategorized

Συντονισμός της διαδικτυακής παρουσίας της  ανωτέρας Δραματικής σχολής  «Ίασμος», που ιδρύθηκε από τον μεγάλο θεατράνθρωπο Βασίλη Διαμαντόπουλο και τον Σταύρο Δελλή με σκοπό να εκπαιδεύσει νέους που έχουν θέληση για δουλειά και αγάπη για την τέχνη της υποκριτικής. Παρουσιάζουμε με …

Web Design Portorama e-shop

Category: Uncategorized

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος για την εταιρία Portorama Ανανεώση του ηλεκτρονικού καταστήματος Portorama. Το νέο e-shop θα έπρεπε να είναι λειτουργικό και εύκολο στη χρήση του ακόμα και από άπειρους χρήστες. Επίσης θα έπρεπε παράλληλα να συμβαδίζει με τις τεχνολογικές τάσεις …

Logo design “Greek Freak Week”

Category: design

Σχεδιασμός λογοτύπου & έντυπου υλικού για το event “Greek Freak Week” Σχεδιασμός λογοτύπου & έντυπου υλικού για το event “Greek Freak Week” που οργανώνεται από το Hellenic Public Radio – Cosmos FM 91.5 στη Νέα Υόρκη! <<Our celebrations will begin with the “Feel …